New call-to-action

Sistemul e-Factura pentru Microsoft Dynamics 365 Business Central si Dynamics NAV (Navision)

Începând cu 1 ianuarie 2024, toate companiile și antreprenorii, plătitori sau neplătitori de TVA, sunt obligați să trimită facturile prin e-factura, către portalul ANAF.  Iar de la 1 iulie 2024, numai facturile electronice sigilate de Ministerul Finanțelor după transmiterea în e-Factura vor mai fi considerate documente originale care produc efecte fiscale.

Elian Solutions o dezvoltat pentru clienții săi funcționalitatea de transmitere a facturilor și notelor de credit de vânzare în portalul ANAF, funcționalitate care permite și importul facturilor de la furnizori. Dezvoltarea este disponibilă atât pentru Dynamics 365 Business Central, cât și pentru versiunile mai vechi de produs, începând cu Dynamics NAV 2013 și până la Dynamics NAV 2018.

Fișierele XML  generate  pot fi transmise către ANAF individual sau în masă, iar aplicația verifică automat status-ul documentelor transmise. Aceste funcționalități au ca scop automatizarea proceselor care în trecut necesitau multe ore de muncă, transformând cerințele legislative într-o simplă formalitate.

Livrarea soluției este însoțită și de serviciile  noastre de implementare, care presupun integrarea soluției pe sistemul clientului, conform cu versiunea Dynamics NAV (Navision) sau Business Central utilizată, precum și parametrizările necesare (unitățile de măsură conform codurilor internaționale standard, metode de plată etc.).

În cazul în care aveți nevoie de această dezvoltare pentru sistemul ERP din compania dvs. (Business  Central sau Dynamics NAV), nu ezitați să ne contactați!

Funcționalități e-Factura Elian Solutions

Butonul de trimitere în masă (bulk)

Cu un singur clic, utilizatorii pot transmite un număr nelimitat de facturi, având opțiunea de a aplica filtre personalizate.

Funcționalitatea de job-uri

Facturile și notele de credit pot fi trimise automat pentru ziua curentă, eliminând procesele manuale laborioase.

Verificarea și salvarea automată a documentelor

După trimiterea facturilor, un alt job verifică automat statusul acestora la ANAF și descarcă și salvează .xml-urile cu semnătură electronică, conferindu-le validitate juridică.

Descărcarea facturilor de la furnizori

Facturile de la furnizori sunt preluate direct de pe site-ul SPV, iar funcționalitatea noastră permite descărcarea facturilor (de la furnizori de tip persoană juridică) din SPV direct in Business Central, cu atașarea facturii in format .pdf și crearea de facturi de cumpărare din lista facturilor primite.

Află mai multe: