Cumparari si Datorii

Modulul de Cumparari si Datorii permite gestionarea relatiei cu furnizorii, incepand de la inregistrarea ofertei de cumparare si pana la realizarea receptiei si inregistrarea facturii finale. Totodata, el ofera instrumente pentru optimizarea stocurilor in corelatie cu activitatile de productie si vanzare.

Achizitiile facute la cel mai bun pret si la timpul potrivit optimizeaza activitatea de control a stocului companiei si permite companiei sa-si mentina clientii satisfacuti.

Daca trebuie sa controlati un inventar, creati o factura de intrare sau o comanda pentru a inregistra costul achizitiilor si pentru a urmari conturile de platit. Totodata, facturile de intrare sunt utilizate pentru a actualiza dinamic nivelurile stocurilor, astfel incat sa puteti minimiza costurile stocurilor si sa furnizati servicii mai bune clientilor.  Costurile de achizitii, inclusiv cheltuielile de service si valorile stocurilor care rezulta din inregistrarea facturilor de achizitii, contribuie la cifrele de profit si la alte KPI-uri financiare din Role Center-ul dvs.

Trebuie sa utilizati comenzi de achizitie daca procesul de cumparare necesita inregistrarea receptiilor partiale ale unei cantitati din comanda, deoarece intreaga cantitate nu era disponibila la furnizor. Daca vindeti articole prin livrarea directa de la furnizor catre client, atunci trebuie sa utilizati si comenzi de achizitii.

Menu