Management Service

Modulul de Management Service permite gestionarea activitatii de service pentru articole aflate in garantie si pentru operatiunile de service in general. Acesta acorda suport managementului prin instrumente de planificare a resurselor pentru operatiunile de service.

Modulul de Management Service poate fi utilizat de catre companii al caror principal obiect de activitate este asigurarea service-ului, sau de catre departamentele de service ale unor firme de productie /distributie, care realizeaza service ca activitate auxiliara.

Furnizarea de servicii ongoing pentru clienti este o parte importanta a oricarei afaceri si una care poate fi o sursa loialitate si de satisfactie a clientilor, in plus fata de veniturile realizate. Cu toate acestea, gestionarea si urmarirea serviciului nu este intotdeauna usoara, iar Dynamics 365 Business Central ofera un set de instrumente pentru a va fi de ajutor.

Aceste instrumente sunt concepute pentru a sprijini operatiunile de service si zonele de service de reparatii si pot fi utilizate in scenarii de afaceri, precum sisteme complexe de distributie a serviciilor pentru clienti, medii de service industriale cu facturi de materiale si expedierea in volum mare a tehnicienilor de service cu cerinte pentru gestionarea pieselor de schimb.

Menu