New call-to-action

Management Service

Modulul de Management Service permite gestionarea activitatii de service pentru articole aflate in garantie si pentru operatiunile de service in general. Acesta acorda suport managementului prin instrumente de planificare a resurselor pentru operatiunile de service.

Modulul de Management Service poate fi utilizat de catre companii al caror principal obiect de activitate este asigurarea service-ului, sau de catre departamentele de service ale unor firme de productie /distributie, care realizeaza service ca activitate auxiliara.

Furnizarea de servicii ongoing pentru clienti este o parte importanta a oricarei afaceri si una care poate fi o sursa loialitate si de satisfactie a clientilor, in plus fata de veniturile realizate. Cu toate acestea, gestionarea si urmarirea serviciului nu este intotdeauna usoara, iar Dynamics 365 Business Central ofera un set de instrumente pentru a va fi de ajutor.

Aceste instrumente sunt concepute pentru a sprijini operatiunile de service si zonele de service de reparatii si pot fi utilizate in scenarii de afaceri, precum sisteme complexe de distributie a serviciilor pentru clienti, medii de service industriale cu facturi de materiale si expedierea in volum mare a tehnicienilor de service cu cerinte pentru gestionarea pieselor de schimb.

Dintre functionalitatile modulului enumeram:

* Acorda suport managementului prin instrumente de planificare a resurselor pentru operatiunile de service.
* Managementul articolelor de service: se realizeaza prin inregistrarea articolelor de service cu toate informatiile aferente: numar serial, lista de componente, informatii contract, timpii de raspuns, data de inceput si de sfarsit a garantiei. Pentru componentele unui articol se poate stii de cate ori au fost inlocuite acestea si cand anume.
* Managementul tarifelor de service: se realizeaza prin parametrizarea, intretinerea si urmarirea preturilor de service, alocarea de preturi fixe, minime si maxime si prin definirea grupelor de pret pentru o perioada limitata de timp, pentru un client specific.
* Managementul comenzilor de service: ajuta la inregistrarea interventiilor aparute dupa vanzarea articolelor de service, a reviziilor si reparatiilor care se fac astfel incat sa se poaata obtine pentru un articol un istoric al interventiilor. Pentru contractele incheiate se genereaza automat comenzi conform termenilor stabiliti in contract.

* Managementul contractelor de service: permite crearea unor oferte sau contracte pe baza modelelor standard predefinite.
* Planificarea comenzilor: presupune alocarea angajatilor la comenzile de lucru in conformitate cu disponibilitatea si abilitatile fiecaruia.

Costuri: Reduce costurile operationale prin gestionarea permananta a preturilor de service. De asemenea, diminueaza eventualele costuri asociate interventiilor in afara garantiei produselor.

Timp: Se castiga timp printr-o evidenta buna a asocierii dintre resurse si angajati. Reduce considerabil timpul de lucru prin planificarea apelurilor de service si a comenzilor, prin urmarirea pieselor /consumabilelor.

Riscuri: Reduce riscurile de business prin transparenta informatiilor: un articol se poate vedea imediat de cate ori a ajuns in service in perioada post-garantie, iar prin managementul articolelor de service se permite vizualizarea dintr-un singur loc a tuturor documentelor de service.