Detalii Pachet Gestiunea spatiilor de birouri – chirii:
  • Gestiunea clientilor cu verificarea limitelor de credit si a facturilor cu scadenta depasita;
  • Gestiunea spatiilor de inchiriat la nivel de etaj, corp si cladire;
  • Gestiunea locurilor de parcare;
  • Management de contracte;
  • Gestiunea contractelor de chirie cu liste de preturi in lei sau valuta;
  • Pentru contractele in valuta, facturarea se va face la curs BNR sau BNR+index;
  • Gestiunea garantiilor la nivel de contract;
  • Gestiunea avansurilor la nivel de contract;
  • Citire index gaze, energie, apa prin interfata de mobile;
  • Gestiunea utilitatilor cu proces de refacturare utilitati: energie, apa, paza, curatenie etc.;
  • Proces de refacturare recurenta, realizat in mod automat in baza contractelor de chirie, care evidentiaza separat in factura: valoarea chiriei, valoarea fiecarei refacturari de utilitati;
  • Management de documente /contracte, implicand workflow-uri de aprobare;
  • Implementarea procesului de aprobare contracte – tool de raportare BI inclus.
User Licence €82 /user /month
Afla mai multe

    Menu