Detalii Pachet Gestiunea spatiilor de birouri – chirii:
Gestiunea clientilor cu verificarea limitelor de credit si a facturilor cu scadenta depasita;
Gestiunea spatiilor de inchiriat la nivel de etaj, corp si cladire;
Gestiunea locurilor de parcare;
Management de contracte;
Gestiunea contractelor de chirie cu liste de preturi in lei sau valuta;
Pentru contractele in valuta, facturarea se va face la curs BNR sau BNR+index;
Gestiunea garantiilor la nivel de contract;
Gestiunea avansurilor la nivel de contract;
Citire index gaze, energie, apa prin interfata de mobile;
Gestiunea utilitatilor cu proces de refacturare utilitati: energie, apa, paza, curatenie etc.;
Proces de refacturare recurenta, realizat in mod automat in baza contractelor de chirie, care evidentiaza separat in factura: valoarea chiriei, valoarea fiecarei refacturari de utilitati;
Management de documente /contracte, implicand workflow-uri de aprobare;
Implementarea procesului de aprobare contracte – tool de raportare BI inclus.