New call-to-action

Sana Commerce – portal pentru Dynamics NAV

In domeniul B2B (Business to Business) canalul de vanzari e-commerce nu e la fel de bine dezvoltat precum in domeniul B2C (Business to Consumer)

De obicei, pentru B2B procesul de vanzare este mai complex si dureaza mai mult. Relatia cu partenerii se construieste in timp si implica diverse scenarii contractuale (discounturi personalizate, oferte speciale etc.)

Toata aceasta logica de afaceri este bine gestionata in sistemul ERP Microsoft Dynamics NAV si poate fi adusa cu usurinta si in e-commmerce, prin folosirea solutiei Sana Commerce.

Sana Commerce este o solutie la cheie, integrata cu sistemul ERP Microsoft Dynamics NAV. Fiind o integrare in adevaratul sens al cuvantului, implementarea ei nu dureaza mai mult de 7 zile, dupa care puteti avea un nou canal de vanzari, disponibil 24/7. Avantajele unei astfel de integrari sunt multiple: stocul este vizualizat in timp real, orice discount sau politica de preturi aplicabila in Dynamics NAV se reflecta imediat si pe site, comenzile de vanzare se proceseaza direct.

Implementarea platformei Sana pentru e-commerce inseamna ca:

  • Procesarea comenzilor online dureaza mai putin;
  • Comenzile venite prin telefon sau email trebuie procesate manual, ceea ce inseamna timp. Pe un portal, clientul poate face acest lucru, degrevand astfel personalul de aceasta sarcina. Stocul este vizibil si actualizat in mod real, deci clientul stie exact ce poate comanda si ce nu. In plus, comenzile online sunt supuse unui risc de eroare mai scazut la introducerea datelor;
  • Se salveaza timpul pentru raspuns la unele intrebari simple;În B2B, oferirea de informatii detaliate clientilor este una din indatoririle importante ale echipei de vanzari. Informatii precum istoricul comenzilor, detalii despre produse sau conditii de plata si discount sunt disponibile in portal si pot fi accesate de catre client;
  • Echipa de vanzari are acces la toata informatie relevanta intr-un singur loc. De un portal de vanzari beneficiaza si echipa de vanzari, fiindca aceasta poate accesa de oriunde infomatia de care are nevoie privind stocurile, preturile, detalii tehnice etc;
  • Portalul este  optimizat SEO (Search Engine Optimization).

Pe langa avantajele aduse clientilor deja existenti si echipei de vanzari, portalul este un canal de vanzari de sine statator. El vine deja optimizat pemtru motoarele de cautare si poate aduce noi clienti.

Sana este o companie olandeza cu o experientade peste 20 de ani in piata. La momentul actual, exista peste 1000 de implementari a platformei sale de e-commerce.

Elian Solutions este partener Sana si poate oferi servicii de consultanta oricarei companii care este interesata de implementarea platformei Sana Commerce pentru Dynamics NAV.