Sana Commerce – portal pentru Dynamics NAV

În domeniul B2B (Business to Business)  canalul de vânzări e-commerce nu e la fel de bine dezvoltat precum în domeniul B2C (Business to Consumer). De obicei, pentru B2B procesul de vânzare este mai complex și durează mai mult. Relația cu partenerii se construiește în timp și implică diverse scenarii contractuale (discounturi personalizate, oferte speciale etc.)

Toată această logică de afaceri este bine gestionată în sistemul ERP Microsoft Dynamics NAV și poate fi adusă cu ușurință și în e-commmerce, prin folosirea soluției Sana Commerce.

Sana CommerceSana Commerce  este o soluție la cheie, integrata cu sistemul ERP Microsoft Dynamics NAV. Fiind o integrare în adevăratul sens al cuvântului, implementarea  ei  nu durează mai mult de 7 zile, după care puteți avea un nou  canal de vânzări, disponibil 24/7. Avantajele unei astfel de integrări sunt multiple: stocul este vizualizat în timp real , orice discount sau politică de prețuri aplicabilă în Dynamics NAV se reflectă imediat și pe site, comenzile de vânzare se procesează direct.

Implementarea platformei Sana pentru e-commerce înseamnă că :

  • Procesarea comenzilor online durează mai puțin.

Comenzile venite prin telefon sau email trebuie procesate manual, ceea ce înseamnă timp. Pe un portal, clientul poate face acest lucru, degrevând astfel personalul de această sarcină. Stocul este vizibil și actualizat în mod real, deci clientul știe exact ce poate comanda și ce nu. În plus, comenzile online sunt supuse unui risc de eroare mai scăzut la introducerea datelor.

  • Se salvează timpul pentru răspuns la unele întrebări simple

În B2B, oferirea de informații detaliate clienților este una din îndatoririle importante ale echipei de vânzări. Informații precum istoricul comenzilor, detalii despre produse sau condiții de plată și discount sunt disponibile în portal și pot fi accesate de către client.

  • Echipa de vânzări are acces la toată informație relevantă într-un singur loc

De un portal de vânzări beneficiază și echipa de vânzări, fiindcă aceasta poate accesa de oriunde infomația de care are nevoie privind stocurile, prețurile, detalii tehnice etc.

  • Portalul este  optimizat SEO (Search Engine Optimization)

Pe lângă avantajele aduse clienților deja existenți și echipei de vânzări, portalul este un canal de vânzări de sine stătător. El vine deja optimizat pemtru motoarele de căutare și poate aduce noi clienți.

Despre Sana
Sana LogoSana este o companie olandeză cu o experiență de peste 20 de ani în piață. La momentul actual, există peste 1000 de implementări a platformei sale de e-commerce.

Elian Solutions este partener Sana și poate oferi servicii de consultanță oricărei companii care este interesată de implementarea platformei Sana  Commerce pentru Dynamics NAV.

RecomandăShare on LinkedIn0Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Email this to someone

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *