Dynamics NAV – aprobare factură de pe telefonul mobil

Dynamics-NAV-2016-MobileFluxurile de lucru sunt o serie de etape și sarcini în cadrul unor procese de afacere și  presupun de obicei circulația și avizarea unor documente între mai multe persoane. Pe fluxurile de lucru e necesar să se definească clar persoanele și responsabilitățile ce le revin, modul cum trebuie să circule informația și criteriile care declanșează sau nu fazele unui flux de lucru.

Dynamics NAV vine în ajutorul companiilor  printr-o funcționalitate ce permite definirea în sistem a unor fluxuri de lucru  care să acopere diverse scenarii și situații : verificarea unei limite de credit a unui client, aprobarea unei plăți către furnizor etc.

În filmulețul de mai jos e prezentat (în limba engleză)  modul în care se poate realiza aprobarea unei  comenzi  de cumpărare care a depășit o anumită valoare și necesită aprobare. Scenariul  este următorul:

  1. Agentul de aprovizionare creează o comandă de cumpărare
  2. Trimite o cerere de aprobare către managerul de aprovizionare
  3. Managerul de aprovizionare primește o notificare pe telefonul mobil
  4. Aprobă comanda de cumpărare

Veți putea observa, urmărind filmulețul, cât de ușor se derulează întregul proces.

RecomandăShare on LinkedIn0Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Email this to someone

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *